środa, 19 listopada 2014

Dzień dobry :- )

Nazywam sie Monika Manikowska, jestem studentką V roku pedagogiki na UMK w Toruniu i witam wszystkich na moim blogu genealogicznym…

Moja przygoda z genealogią rozpoczęła się dokładnie 3 lata temu tj. w listopadzie 2011 roku. Był równie chłodny listopadowy wieczór jak dziś, kilkanaście dni wcześniej obchodziliśmy dzień Wszystkich Świętych, pod wpływem atmosfery tego dnia, razem z mamą po raz setny oglądałyśmy stare rodzinne zdjęcia. Tak oto rozpoczęła się moja podróż w nieznaną, trochę zapomnianą, zagmatwaną i fascynującą historię naszej rodziny.

Pasji mam wiele, kiedyś fascynowałam się fotografią teraz pochłaniam niezliczoną ilość książek kursując między Toruniem a Grudziądzem, robię ozdoby świąteczne, jestem ogromną fanką siatkówki i jak tylko jest taka możliwość z biało czerwonym szalikiem kibicuje na trybunach, ale największą pasją jest genealogia.

Kiedyś ktoś mi powiedział „owszem fajnie, ale ja tam wole spotykać się z żywymi ludźmi niż zajmować kimś kto od 100 lat nie żyje”. A ja pomyślałam sobie A niech tam, będę robić to co sprawia mi ogromną satysfakcje.

Od czego zacząć od emigracji z powodu biedy, od powrotów, od miejsc czy nazwisk…?
Muszę się zastanowić… tyle na dziś….

Pozdrawiam
Monik



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz